środa, 25 grudnia 2013

Święta!

Grudzień. Wigilia. Święta. Kompletnie tego nie czuje!
Nie wiem, pewnie to przez pogodę jaką mamy za oknem no ale cóż, możemy tego nie czuć a i tak to wszystko trwa. Wczoraj każdy z Nas razem ze swoimi najbliższymi zasiadł do stołu wigilijnego. Sianko pod obrusem, jemioła zawieszona pod sufitem, łamanie się opłatkiem, życzenia, następnie 12 potraw, kolędy no i choinka. A pod nią? Prezenty! 

Wiem, wiem. To nie one są najważniejsze i faktycznie. Im jestem starsza tym mniejsze one mają dla mnie znaczenie... ale mimo wszystko cieszą ;) Dlatego postanowiłam podzielić się z Wami tym co dostałam w tym roku. Chciałabym zaprezentować Wam recenzje tych oto produktów więc najpierw muszę Wam je przedstawić.




1. Perfumy. Michael Kors. Glam Jasmine. 




2. Benefit. Baza The POREfessional & emulsja do twarzy Triple Performing Facial Emulsion.




3. Naszyjnik Apart. 




4. Łyżwy.




5. Szczoteczka do mycia twarzy Clarisonic Mia 2 <3



Wkrótce pojawią się recenzje wybranych produktów. Mam nadzieję, że post się Wam podoba, proszę o komentarze. Piszcie mi czy coś mam zmienić, o czymś napisać. Może macie pytania o jakiś kosmetyk który akurat posiadam i używam? Jakieś uwagi? Chętnie poczytam i napewno odpowiem. 

A Wy? Co dostaliście pod choinkę? ;D 

Pozdrawiam, Sofie.
by Sofie92




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz