wtorek, 4 lutego 2014

Obag.



Cześć. W dzisiejszym poście pokaże Wam moją nową torbę. Jest to uniwersalna torba Obag. Już od lata chodziła za mną, w końcu nadszedł dobry moment (za kilka dni wylatuje na ferie) i wreszcie jest moja! Na swoją pierwszą Obag wybrałam dość bezpieczny kolor, chciałam by nie była to torba typowo wakacyjna i aby pasowała do prawie każdej stylizacji. Kolor jest idealny!


Do body Obag dobrałam krótkie czarne uszy (na co dzień) oraz uchwyty sznurkowe (na wakacje).



Za jakiś czas dokupię jeszcze futerko, tak aby moja obag zyskała zimowy wygląd. Będzie się to prezentować mniej więcej tak: 



Torba jest wspaniała! Już planuje kolejne zakupy:

tylko którą wybrać? :(

Torba przyszła do mnie w pięknie zapakowanej paczce, wypełnionej pachnącym papierem. Miło jest dostawać tak starannie zapakowane zakupy. Polecam Wam serdecznie torby Obag. O tym jak się sprawdza w warunkach plażowych napisze za jakiś czas.

Torby Obag są bardzo popularne wśród gwiazd, na dowód kilka zdjęć:



Obag można zamówić w sklepie internetowym http://www.fullspotmarket.pl
Pozdrawiam i do następnego!




1 komentarz: