czwartek, 30 stycznia 2014

Akcesoria sportowe.


Hej. Dziś post w którym pokaże Wam moje akcesoria do ćwiczeń. 


1 - mata do ćwiczeń w domu, możecie zastąpić ją kocem lub dużym ręcznikiem, ale polecam Wam właśnie matę której koszt nie jest dużym wydatkiem a na pewno jest dużo wygodniejsza.
2 - mały ręcznik przyda się na matę zarówno w domu jak w klubie fitness
3 - taśma do ćwiczeń
4 - płyty z ćwiczeniami, np. Ewy Chodakowskiej
5 - stanik sportowy (najważnieszy!), mój jest z H&M i sprawdza się świetnie
6 - bluzka z oddychającego materiału, również z H&M
7 - spodnie dresowe, H&M
8 - bluza, H&M
9 - buty (bardzo ważne!), długo szukałam właśnie tych w moim rozmiarze, ale w końcu znalazłam je w sklepie internetowym i musiałam je mieć, Nike
10 - woda 
11 - torba sportowa, która pomieści wszystkie rzeczy potrzebne Nam gdy wychodzi z domu, np do klubu fitness, Nike

Na dziś to wszystko, do następnego!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz