wtorek, 14 stycznia 2014

Recenzja Clarisonic Mia 2


Hej. Dziś mam dla Was recenzje szczoteczki do mycia twarzy Clarisonic Mia 2.
Dla tych którzy nic o niej nie wiedzą, zamieszczam link pod którym możecie więcej o niej poczytać: http://wizaz.pl/Pielegnacja/Nowosci-kosmetyczne/Clarisonic-Mia-2

Szczoteczkę używam od końca grudnia. I faktycznie, po jej użyciu twarz jest wyjątkowo czysta, ale nie podrażniona. Do tej pory myślałam, że jeżeli wykonując demakijaż, wacik jest już czysty to znaczy że moja twarz również. Jakie było moje zdziwienie gdy zobaczyłam intensywne, brązowe zabrudzenie na włosiu szczoteczki. Może to potwierdzić obietnice producenta o znakomitym oczyszczaniu twarzy. Oczywiście szczoteczkę bardzo prosto i dobrze się myje.

Ja póki co posiadam główkę przeznaczoną do cery wrażliwej, ale myślę, że za jakiś czas dokupię sobie jeszcze głowicę do intensywnego oczyszczania cery.

Muszę wspomnieć jeszcze o tym, że szczoteczka posiada tryby pracy: 20s na czoło, 20s na brodę i nos oraz po 10s na policzki. Po upływie tego czasu szczoteczka się wyłącza. Każdy tryb rozpoczyna się od sygnału dźwiękowego. Dzięki temu nie musimy myśleć jak długo powinniśmy myć naszą twarz.

Podsumowując Clarisonic Mia 2 mogę polecić Wam w 100%.
Na koniec kilka zdjęć:





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz